Tajemniczy klient
Rozbudowane narzędzie służące szeroko rozumianej kontroli pracowników. Możliwość kontroli jakości pracy hostess, pracowników czasowych i stałych, pracowników działów obsługi klienta oraz sprzedaży w każdej branży. Badanie kompetencji, podejścia do klienta, rzeczowości udzielanych informacji.
Podział usługi na 3 podkategorie:
-tajemniczy klient tj. ocena pracy podczas wizyt w wybranych punktach sprzedaży;
-tajemniczy kontakt tj. ocena jakości obsługi klienta kontaktującego się z badaną placówką poprzez stronę www, telefon, mail czy pocztę.
-tajemnicza nagroda tj. długofalowe badania jakości obsługi na terenie danej placówki w celu nagradzania pracowników dbających o klienta.
W obecnych czasach coraz trudniej o fachową obsługę czy to w punktach sprzedaży GSM, salonie samochodowym czy też w biurze podróży. Ten ostatni przykład miał miejsce w naszym życiu całkiem niedawno. Pracownik nie umiał odpowiedzieć Nam na pytanie czy biuro podróży, w którym pracuje oferuje wakacje w jednej z najpopularniejszych włoskich miejscowości. Po dokładnym rozejrzeniu się po lokalu znaleźliśmy katalog, na okładce którego znajdowała się owa miejscowość :)
Sprawdź czy pracownicy w Twojej firmie godnie ją reprezentują, są kompetentni i potrafią sprostać niecodziennym problemom. Od tego zależy Twój wizerunek na rynku.