Get Adobe Flash player
tel. 791 527 289
tel. 791 527 295

Tajemniczy klient

Oferta-Tajemniczy-klientRozbudowane narzędzie służące szeroko rozumianej kontroli pracowników. Możliwość kontroli jakości pracy hostess, pracowników czasowych i stałych, pracowników działów obsługi klienta oraz sprzedaży w każdej branży. Badanie kompetencji, podejścia do klienta, rzeczowości udzielanych informacji.
Podział usługi na 3 podkategorie:
-tajemniczy klient tj. ocena pracy podczas wizyt w wybranych punktach sprzedaży;
-tajemniczy kontakt tj. ocena jakości obsługi klienta kontaktującego się z badaną placówką poprzez stronę www, telefon, mail czy pocztę.
-tajemnicza nagroda tj. dÅ‚ugofalowe badania jakoÅ›ci obsÅ‚ugi na terenie danej placówki w celu nagradzania pracowników dbajÄ…cych o klienta.  

 
W obecnych czasach coraz trudniej o fachowÄ… obsÅ‚ugÄ™ czy to w punktach sprzedaży GSM, salonie samochodowym czy też w biurze podróży. Ten ostatni przykÅ‚ad miaÅ‚ miejsce w naszym życiu caÅ‚kiem niedawno. Pracownik nie umiaÅ‚ odpowiedzieć Nam na pytanie czy  biuro podróży, w którym pracuje oferuje wakacje w jednej z najpopularniejszych wÅ‚oskich miejscowoÅ›ci. Po dokÅ‚adnym rozejrzeniu siÄ™ po lokalu znaleźliÅ›my katalog, na okÅ‚adce którego znajdowaÅ‚a siÄ™ owa miejscowość :)


Sprawdź czy pracownicy w Twojej firmie godnie ją reprezentują, są kompetentni i potrafią sprostać niecodziennym problemom. Od tego zależy Twój wizerunek na rynku.